2011. július 17., vasárnap

7 "-XXXL Navigation System Europe 2011 volt, 43 extra nagy

7 "-XXXL Navigation System Europe 2011 volt, 43 extra nagy:
Navigation Device Type: OTRAS GPS 7 "
+ Navigon szoftver (Navigon 7) Beleértve a EUROPE Stand 2 / 2011
+ LPG és bioüzemanyag POI 2011

Az eszköz is használható, mint egy hátulról monitor (jack bemenet)
És ahogy a kéz nélküli mobiltelefon (Bluetooth-on keresztül)
Többek között ez is játszik videók (Divx) és a zene (MP3) a.
És egy FM-adóval is telepítve van!

Mivel ez egy idegen eszköz, azt sajnos nem TMC!

Mivel a készülék valóban nagyon nagy, akkor ajánlott inkább táborozók, kisteherautók és teherautók.

Tartalmazza a következő:
A készülék, eredeti csomagolásban
1x Autós töltő 12-24V
1x otthoni töltő 230
1x Holder
1x USB kábel
1x 4 GB-os memóriakártya térképekkel és Navigon


egy rövid videó:

http://www.youtube.com/watch?v=63U6GRfvnQ4



169 € ingyenes kiszállítással ... Vagy küldeni a valós kért ár-mailben. Ha megyek tudok belépni rajta.


Mivel árverésen nem garancia és biztosíték.
A készülék új, és alaposan ellenőrizni nekem, és működik! Hibátlan.

Ha küldenek nekem egy e-mailt, akkor adj egy kis időt .. Én csak nézni 1x egy nappal azután én e-maileket.
Ár: 169 EUR VB