2011. július 15., péntek

donatello24

donatello24:
Körülbelül 30 éve, hogy változtatni a nevét, az érintett vállalat. A legtöbb esetben egy "tisztes" polgárok fogják használni, hogy tartsa a fejét, ha problémák vannak. A megbízók is a háttérben szépen.
Miért a cég nevének megváltoztatását olyan gyakran?
A cég már nem létezik, ami nagyon nehéz megmagyarázni.
Ezek a változások nem csak a név túl gyakran, de gyakran felhívja a sokat!
Fizetett bérleti díjat? Rossz! Értékelje mások tulajdonát? Rossz!
Ezek az emberek kíméletlen és gondolkodás csak a saját érdekükben.

Ez üdvözli Önt Donatello24!


Én hamarosan sor 100.000-szer át a területet. Saját tulajdonosai mindig keresi a jó és főleg olcsó vásárlás.

Mindig ott, amikor a gondolkodás az ablakon, én majd gyalog mosolyogva jött és bemutatott, de nekem az én tulajdonosa amit mások nem.

De nem csak az én tulajdonos izgatott velem, akkor is, ha Mr. HJG tudok ajánlatot valami különleges az én jelenlétemben -, ha csatlakozni. Ez egyszerű!

Remélem, kíváncsi vagyok most, mert az esélye, akkor nem szabad kihagyni a saját és a te dolgod. Döntsd el gyorsan ...
Itt megmutatjuk, hogy miért:

http://donatello24.de.ms
Ár: VB